Go kväll

Tjena läsare, de va ju ett jävla bra ta sen som ja gjorde ett inlägg så tänkte skriva ngra rader. :)

Today har ja svarit i skolan o sen tränat sen åkt hem.
:)
Nu sitter ja vid datan o typ nördar som vanligt.

Ngr raggningsrepliker. :)

Snygga ben, när öppnar dem?

Hjälp de hemlösa, ta med mig hem.

vill du gå hem snart?

hur vill du ha dina ägg imorgon?
stekta eller befruktade?

har ingen talat om för dig att du vill ligga med mig?
Jag trodde att du visste...

Jag heter (Ditt namn).
Bara så att du vet vad du ska skrika hemma hos mig.

Gjorde det mycket ont?
När du föll från himlen, menar jag!





Här är lite bilder. :)
PS. ingen utav bilderna hör ihop.































Dä va lite bilder.

Ha de bra. :)

/ Björn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0