Mobiltbredband

Hej jag tänkte bara göra ett litet kort inlägg om hur bra det är när man har mobiltbredband.

för det första så slåss vi i familjen om vem som ska ha det.

sedan så kommer de roliga när man ska ladda ner ngt de tar fan dagar. :/

igår så laddade jag hem TOY STORY 1 :) det tog 5 hela Jävla timmar! men de va rätt värt de. :)


idag så har jag varit i skolan sen hem o tog de lite lugnt sen så åkte ja iväg t kit där det var tårtbakar tävling.

mitt lag kom tvåa av 3 deltagande lag. :D

fett stolta vi blev. :)


nu blire sitta vlite vid datan sen gå o nanna kudden. :)


när jag endå är inne o bloggar så tänkte jag

att jag kunde passa på och berätta för alla vad jag har valt för gymnasium.

Det blev Teknikprogramet på Tullängens skola :)


HA de kanon gött :)

/ Björn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0