Bara för att du sa de.

Tja, egentligen har ja inget kul och skriva,
men jag fick order av en liten 98:a att ja skulle blogga.
Så här sitter jag ny och skriver till er. :)

Jag tänkte börja med att sammanfatta lite kort vad som har hänt i mitt liv idag. :)

Först musikal med skolan, de gick förvånandsvärt bra.

Sen åkte jag hem en stund, sen va ja i kyrkan till aa ngn gg.
nu sitter jag här hemma i min lilla garderob och nördar data!!! :D

imorn blire mer musikal och mer kyrkan,

ha de gött!!! :D


tänkte bah lägga in ett litet raggnings knep, ;)


steg 1: ställ dig bredvid den du gillar
steg 2: Ta ditt ena finger och slicka på de
steg 3: peta med de slickade fingret först på dig sedan på personen som du är intresserad av
steg 4: säg ska vi inte ta av oss våra våta kläder?



Slut.   :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0