Sista Maj!

Hej alla ni som tkr de verkar kul och läsa om mitt tråkiga liv. :)

Idag e de sista maj. :)

De betyder att vi snart slutar skolan. :D

Och då vänta jobb hela sommarlovet, sedan börjar jag Teknik på Tullängen.

Yaay. :D

Idag har jag varit i skolan,
de sög som vanligt,
jag har oxså varit hos de fina läkarna med mina jävla armar.

Ingen tycks veta va de..... :(

Aja livet går vidare,
förhoppningsvis så försvinner de innan jag dör. ;)

Efter skolan åkte jag hem lassade gräsklipparen,
sedan åkte ja till mitt fina jobb på Rocka Billy klubben. :P

Efter de blev de hemfärd.

Sen bar de av till stallet. :)
Red ut idag,
fint väder och vacker natur kunde inte bli bättre. :P


imorn e de So prov i både Samhällskunskap och Geografi. :/

Hata Geografi! :@

ne nu ska ja fortsätta nörda data. :P

HA de fint herrå. :*



FS1: an Ute på landet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0